掃呢頁CODE去手機

2019年7月8日 星期一

呂慧儀:否認同張景淳拍拖 呂慧儀:冇喺屋企過夜! __,呂慧儀,張景淳,

係咪真係冇拍拖呀?藝人呂慧儀(阿蟹)與張景淳在《愛.回家之開心速遞》的「龔水CP」深受觀眾喜愛,今日有指兩人戲假情真,兩人拖手睇戲兼同車返回阿蟹的寓所 ...


係咪真係冇拍拖呀?


藝人呂慧儀(阿蟹)與張景淳在《愛.回家之開心速遞》的「龔水CP」深受觀眾喜愛,今日有指兩人戲假情真,兩人拖手睇戲兼同車返回阿蟹的寓所。今日阿蟹拍完《愛.回家》後接受訪問,問到是否跟張景淳拍拖?她否認:「唔係拍拖,我同我老闆(兒子)拍拖。(話張景淳喺你屋企過夜?)冇過夜。我嘅生活就係《愛.回家》同湊仔,《愛.回家》嘅人就係我家人。我同佢嘅龔水CP好受觀眾喜愛我好感恩,慶幸有咁好工作畀我。」

冇時間拍拖

問到有否發展機會?她說:「唔會諗拍拖,我冇時間,工作為重。(見面會尷尬?)唔會,我哋大家開工經常會一齊食飯同傾偈。(今次得兩個人?)我哋兩個熟啲,我哋啲對手戲多。(避忌唔出街?)我哋都冇時間一齊出街,都係工作前前後後。(話你哋兩個拖手?)拖乜手?邊有!我都好多謝大家關心我嘅感情狀況,等我照顧好工作同家庭先。」

囝囝鍾意《愛.回家》

將來拍拖要過囝囝關?她說:「如果我將來拍拖當然要,佢係我生命最重要一部分。(佢鍾意鍾意龔燁?)佢鍾意所有《愛.回家》嘅演員,佢有睇我同龔燁,白色情人節嗰集佢睇完嬲咗。感情事大家唔好諗咁多,我都未諗,你哋就諗咗先。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!