掃呢頁CODE去手機

2019年7月22日 星期一

【無警時分】肥媽爆喊要求林鄭出來解決 高呼唔想移民 __,林鄭,肥媽,


昨晚白衫人血洗元朗,用木棍和藤條暴打市民和記者,多人受傷,市民投訴999打唔通,警察遲遲到場,事發後只有一人被帶返警署,全城怒吼!相關新聞:【無警時分 ...



昨晚白衫人血洗元朗,用木棍和藤條暴打市民和記者,多人受傷,市民投訴999打唔通,警察遲遲到場,事發後只有一人被帶返警署,全城怒吼!
相關新聞:【無警時分】黃耀明呼籲勿到元朗 避白衣人追打以保性命安全



一直撐大灣區的歌手肥媽(Maria Cordero),日前出席撐警集會怒斥高官:「你自己啲仔女又叫佢走!」有網民指她是暗黃絲;對於昨日發生的血洗元朗事件,《蘋果》致電肥媽,她甫接電話已泣不成聲,問到之前出席撐警集會,對於昨晚克警的表現,肥媽痛哭說:「我唔係出席撐警集會,你睇真吓我講乜嘢,我冇,我特登出嚟講,我話一家人,因為我屋企裏面,黃色又有藍色又有,點解一家人要打爛晒香港?我冇,我冇撐邊個,兩邊都冇撐,一家人兩兄弟,點解要打?」



肥媽邊哭邊抽氣說:「我屋企咁多人,一定有唔同嘅意見,我唔係撐邊個,我哋一家人,大家坐低傾,你有乜理據,佢有乜理據,點解要將成個東方之珠打爛佢呀,嗚嗚嗚!點算呀?點收科呀?唔知點算!我呢排都要睇心理醫生,我頂唔順,我真係頂唔順,睇住啲兄弟姐妹一家人,你打我,我打你,好辛苦。」肥媽喊到不能說下去,匆匆收線。
相關新聞:【無警時分】白衣人血洗元朗西鐵站 45人受傷1人危殆



隨後記者再致電肥媽,較前冷靜的她說:「我噚晚睇住新聞,自己香港人睇到咁樣好心痛,唔知點收科,究竟佢哋要乜嘢?佢哋又可以畀乜嘢佢呢?」肥媽越說越激動,要求特首林鄭月娥出來解決:「林太,你出嚟同佢哋講吓嘢啦,係咪會好啲呢?呢班後生仔,大佬同細佬、家姐同妹咁樣打法,個家點呢?散啦喎!我好想林太出嚟同佢哋講吓嘢,希望有轉機,你明唔明呀?」肥媽再爆喊:「你哋啲大人出嚟講吓嘢啦,我六年班未畢業真係唔識,你哋讀得書多、咁大職位嘅人,可唔可以多啲人出嚟講吓嘢呢?」



肥媽不停哭訴要求林鄭出來:「我真係唔想離開香港呀,我唔想一家人走散晒,我好辛苦呀,已經食一種藥壓抑自己,而家唔夠,要食夠兩種藥,日日咁喊,我頂唔順!唔該你哋叫林太,叫啲大人,讀得書多嘅人出嚟講吓嘢啦,出嚟主持公道,我又唔識法律,又唔識乜係啱乜係錯,我唔想走呀,屋企人叫我離開香港,我真係唔想走,嗚嗚嗚,我求下你哋,出嚟同兩邊講吓嘢啦,我唔識字唔知點算唔識解決,我唔想走,唔想移民,唔想離開香港,唔該你叫佢哋出嚟講吓嘢,抒緩而家咁嘅環境呀。」



問肥媽有甚麼想同林鄭講?她邊喊邊說:「我唔識,我淨係想佢出嚟講吓嘢,係咪有幫助呢?你哋出嚟講吓嘢啦,你哋做咁高官,講吓嘢啦,我唔識點樣收科!又唔關警察事,又唔關示威者事,點解要佢哋兩兄弟打鬧,你哋出嚟講吓嘢啦;成家人都要我返廣州、返東莞,唔畀我留喺度,因為我日日睇電視都喊,而家佢哋話要收埋我部電話,唔畀我睇,我好辛苦,我已經食兩種抑鬱藥,我唔知可以點,我頂唔順」肥媽淒哭:「你哋出嚟講吓嘢啦,出嚟調和吓啦,你哋做到咁高官,出嚟搞番好個香港啦,嗚嗚嗚!」



------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9



-------------------------------

錶迷必讀!

89頁腕時計電子書 66款嚴選年度新錶

https://hk.adai.ly/e/v7jEA0MC1X



鍾意就快D Share啦!