掃呢頁CODE去手機

2019年7月9日 星期二

劇中爸爸劉丹送祝福 __,劉丹,

早前湯盈盈生日,呂慧儀與張景淳跟劇組其他藝人為她慶生。互聯網圖片
早前湯盈盈生日,呂慧儀與張景淳跟劇組其他藝人為她慶生。互聯網圖片呂慧儀和張景淳因拍處境劇《愛.回家之開心速遞》戲假情真,劇中一班演員都表示如果兩人真的 ...


呂慧儀和張景淳因拍處境劇《愛.回家之開心速遞》戲假情真,劇中一班演員都表示如果兩人真的拍拖都會支持。而曾與張景淳有過短暫情緣的張惠雅則表示不回應。

「根叔」劉丹:唔知噃!咁佢哋劇中係演一pair,唔覺有蛛絲馬迹,放工就各散東西,唔知佢哋啲嘢。如果係真,會祝福,希望佢哋開心。

「大家姐」滕麗名:阿妹話係咪係,阿妹話唔係就唔係,熊家人好齊心㗎!

「送水輝」許家傑:我都唔清楚成件事,所以唔回應住。

「Rebecca」沈可欣:係咩,有件咁嘅事?佢哋嘅事我唔清楚,如果真係拍拖就恭喜佢哋!男才女貌好襯吖!

張景淳前女友張惠雅:唔好意思啊!我唔回應喇!

相關新聞:【感情專一】呂慧儀去年離婚




鍾意就快D Share啦!