掃呢頁CODE去手機

2019年8月12日 星期一

娛樂專題:打滾12年!蔣家旻差一樣嘢未做過女主角 __,蔣家旻,

蔣家旻喺圈中打滾咗12年~憑演出處境劇《愛.回家》而深入民心的蔣家旻,近日在無綫新劇《極道怪咖》中,一改以往鄰家女孩的形象,首演霸氣社團大家姐,以性感 ...


蔣家旻喺圈中打滾咗12年~


憑演出處境劇《愛.回家》而深入民心的蔣家旻,近日在無綫新劇《極道怪咖》中,一改以往鄰家女孩的形象,首演霸氣社團大家姐,以性感、型格的形象上陣。入行12年,蔣家旻深明在娛圈打滾要實力和幸運兼備,即使「時機未到」,亦會努力證明自己絕對是有料之人。

參加無綫訓練班而入行的蔣家旻(Angel)出道多年,憑劇集《愛.回家》「馬子妮」一角成功入屋。近日她在新劇《極道怪咖》演「姚清水」這位社團大家姐,盡顯霸氣,她希望觀眾看到其蛻變:「一直畀大家嘅形象都係乖乖女,但今次個角色好唔同,會比較性感同識得用媚態誘惑男人。而監製喺造型上都幫咗好多,我亦花多啲時間研究講對白嘅語氣、節奏同一啲小動作,盡量做到由骨子裏散發性感。」

又指今次的角色非常立體,既聰明亦有義氣:「以前啲劇我都係畀人蝦,但今次我係保護人,如果你踩到我底線,我會主動講數,觀眾絕對從未見過我呢一面。」

「不求粉身碎骨,只求愛得恰到好處。蔣家旻充滿理性,能愛便愛下去,不能愛便頭也不回,她深信,緣分始終會來。」

在《極》劇甚有發揮,Angel坦言最喜歡劇中結局的一場戲,令她痛得入心:「嗰幕講到我為王浩信而殺人,張振朗就嚟阻止我,我哋兩個喺街上對罵,而水姐人前堅強,永遠唔會畀人睇到佢喊,但呢件事畀人睇到佢女性柔情一面,對呢個男人嘅愛係痛得深。」

劇中為愛情奮不顧身,現實中她卻未能柔情似「水」,做事黑白分明:「我未必好似角色咁為愛情犧牲,不過我愛對方嘅時候,都願意為佢付出,但有時候會計較對方同自己嘅付出有冇偏差;我好理性,如果對方背叛我,一定唔會留戀。」回望過去,即使她的戀情仍未開花結果,惟她仍期待緣分的來臨:「唔會刻意強求,因為緣分要嚟就會嚟,一定會遇上對嘅人。」

「曾在《天與地》演過佘詩曼的少年版,曾在《愛.回家》演過親民入屋的馬子妮,然而在演藝路上,蔣家旻與成功這兩個字相距還遠。不過她從沒氣餒,機會總是留給有準備的人。」

Angel轉眼出道12年,雖掙得知名度,惟始終未有擔任女一的機會,「幸運之神」總是與她擦身而過,然而她從不氣餒,努力裝備自己:「唔會同人比較,亦明白有啲人係會比自己行得快啲,要成功亦要有實力同運氣兼備,加上自己唔係好主動嘅人,等待一個伯樂賞識自己,用能力證明,唔會令佢哋失望。」

場地:波士廳‧101

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!