掃呢頁CODE去手機

2019年8月12日 星期一

朱智賢:最期待畫面出現!朱智賢鄺潔楹大玩人肉冰火 __,朱智賢,鄺潔楹,

朱智賢同Judy組成「大朱小朱去旅行」拍攝新一輯《3日2夜》。兩位《3日2夜》女神朱智賢(朱朱)及鄺潔楹(Judy)組成「大朱小朱去旅行」,一同去芬蘭 ...


朱智賢同Judy組成「大朱小朱去旅行」拍攝新一輯《3日2夜》。


兩位《3日2夜》女神朱智賢(朱朱)及鄺潔楹(Judy)組成「大朱小朱去旅行」,一同去芬蘭拍攝新一輯《3日2夜》,兩女在極寒冷天氣下坐雪橇及滑雪,凍到流鼻水!節目中當然有一眾觀眾最期待的「泳裝」環節,大小朱穿上連身泳衣挑戰「冰火二重天」,焗完桑拿後衝到冰湖,並在零度的湖水浸十秒!兩女衝到冰湖時一個大叫「好凍」,一個大叫「好熱」,朱朱更不慎失足跌落湖,上水後她們凍到紮紮跳兼尖叫,畫面有趣又繽紛!朱朱說:「點解我做咩都咁笨?不過都好,唔係跌落去我都未必夠膽落水,但依家Pat Pat可能瘀咗一撻。」

而整集節目猶如「細膽朱朱成長記」,外表高大的朱朱勁細膽,玩咩都非常驚青,相反細細粒的Judy膽生毛,活潑好動勇於接受挑戰,這種反差非常有節目效果,Judy大讚「家姐」朱朱一日比一日大膽,開始肯挑戰不同任務,但亦有讚朱朱非常關心她,儼如真家姐一樣。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!