掃呢頁CODE去手機

2019年8月29日 星期四

港姐2019:港姐爆料:蜜照流出!姚懿芠撻着過Judas __,姚懿芠,港姐,港姐2019,

有幾Close先?《2019香港小姐競選》將於9月8日假將軍澳電視城舉行決賽,10強佳麗為三甲寶座積極備戰之際,連日來亦不停被爆料。佳麗姚懿芠(Viv ...


有幾Close先?


《2019香港小姐競選》將於9月8日假將軍澳電視城舉行決賽,10強佳麗為三甲寶座積極備戰之際,連日來亦不停被爆料。佳麗姚懿芠(Vivian)被質疑性取向後,早前親口否認曾與打扮男性化的Tom Boy(TB)拍拖後再度被「狙擊」,有讀者提供她一系列「TB相簿」,力「證」她集女兵郵的豐功偉績,其中一張正是她與承認是女同性戀者的網紅、Busker羅凱鈴(Judas)夜蒲合照。

首度曝光的蜜照中,身穿便服的Vivian和Judas稚氣未減,二人疑在卡拉OK 房尋開心,玩到身貼身又擺出「超人」賣萌甫士,甜蜜合拍;而其他四位「女兵」亦個個蓄短髮作中性打扮,驟眼難辨雄與雌。爆料者自稱是Vivian中學同學,指她的性取向一早通天:「佢曾經同羅凱鈴(Judas Law) 拍拖,身邊所有人都知道,佢基本上所有戀愛都係TB,喺讀中三時過英國,喺英國認識同拍拖嘅都係TB。」

自稱屋企好有錢

除了性向成疑外,有指出身富裕家庭、家住九龍塘豪宅的Vivian其實是「舢舨充炮艇」,爆料者說:「佢住天水圍天晴邨公屋,多次向朋友講大話,例如話屋企好有錢、有三個工人。」又指稱Vivian讀中學時有人撐腰,更試過匿學校廁所「煲煙」而被罰。

Judas被揭跟Vivian曾是「戀人」關係,昨日她接受訪問時坦承二人是「好Close嘅朋友」,並說:「我哋係讀中學時候識嘅,私下有一齊去街,但唔係拍拖,因為好多年冇聯絡,所以唔講太多」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!