掃呢頁CODE去手機

2019年8月29日 星期四

何超盈:提早兩周開刀 何超盈認誕重磅B女 __,何超儀,何超盈,

恭喜晒!賭王何鴻燊四房女兒何超盈今年年初宣布有喜,更為女兒取乳名「荷包蛋」。佗B七個月時,超盈說過預產期在9月,但因是重磅B關係,不排除會提早開刀。而 ...


恭喜晒!


賭王何鴻燊四房女兒何超盈今年年初宣布有喜,更為女兒取乳名「荷包蛋」。佗B七個月時,超盈說過預產期在9月,但因是重磅B關係,不排除會提早開刀。而今日有消息指,超盈提早兩周開刀,順利生產母女平安。東網聯絡上超盈,她回覆承認已產女,她說:「Thank you,我啱啱先瞓醒,有咩搵我媽咪」何猷亨升呢舅父大感開心,他說:「好期待呢一日,等咗好耐,戥佢開心大家都好開心,帶咗個新成員嚟屋企。」

身為何超盈BB女契媽的嚴紀雯,雖然現時在外地度蜜月,但知道契女出世,表示非常開心:「今日已經收到消息,超盈一生咗之後,就send咗相畀我睇,BB女好得意,佢同老公都好開心,好戥超盈驕傲,佢好叻女。(送咩畀BB?)咁我係BB嘅契媽,都會跟足傳統,送金碗金筷子。」嚴紀雯指度完蜜月返香港,就會去探BB:「呢個係令我今日好開心好開心嘅消息。」

有份幫手過大禮的莊思敏受訪時表示:「梗係恭喜佢希望BB快高長大,超盈快啲適應做媽咪生活,希望佢哋一家健康快樂。(探BB?)我聽日要去佛山,後日上海,我諗返嚟再約探佢,依家等佢休息吓」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!