掃呢頁CODE去手機

2019年8月29日 星期四

【賭王抱孫】何超盈誕重磅B女 營養充足提早兩周開刀 __,何超儀,何超盈,何鴻燊,賭王,

【新增內容】賭王四房大女何超盈上年9月與哈佛高材生辛奇隆(Thomas)訂婚,今年年初公告喜訊,並宣佈已有BB,而四太梁安琪亦開心表示做外婆,而超盈亦 ...


【新增內容】

賭王四房大女何超盈上年9月與哈佛高材生辛奇隆(Thomas)訂婚,今年年初公告喜訊,並宣佈已有BB,而四太梁安琪亦開心表示做外婆,而超盈亦預告陀B女,並已幫BB改花名叫「荷包蛋」。



超盈陀B後,全力停工養胎,她於今年6月時為好友嚴紀雯婚禮做姊妹,當時已陀B 7個月,她接受訪問時透露9月預產期,但由於BB太長肉,不排除會提早開刀。



《蘋果》今日收到消息,超盈已在醫院順利開刀,誕下8磅重BB,何家上下相當開心,已向親友報母女平安。據知,超盈由於陀B增磅,而BB營養已相當足夠,再等預產期自然分娩會對母女有風險,故聽取醫生建議下,BB提早兩周出世。



《蘋果》向超盈查詢,對方以短訊回覆道:「謝謝。」而升級為大舅父仔的何猷亨則回覆《蘋果》:「好開心,一直好期待呢日發生,終於來臨,戥我家姐開心,帶咗個新成員嚟我哋屋企。」而細舅父何猷君則道:「好神奇,做細舅,第一,一定當自己個女去錫,當自己個女去教,當自己個女去愛,畢竟係我親生家姐生,我哋幾兄弟姊妹多咗新成員,我哋都好期待好開心,透過今次完全理解到家姐嘅辛苦,做媽媽嘅辛苦,家姐生完,我哋都攬一攬咗我哋自己媽咪,要多謝佢哋,大家喺產房都好感動,都有喊。」



------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9





何超盈上年9月與哈佛高材生辛奇隆(Thomas)訂婚。 何超盈上年9月與哈佛高材生辛奇隆(Thomas)訂婚。
超盈今年年初公告喜訊,並宣佈已有BB。

超盈今年年初公告喜訊,並宣佈已有BB。

鍾意就快D Share啦!