掃呢頁CODE去手機

2019年8月29日 星期四

林憶蓮:林憶蓮21歲女轉行中國風 着「肚兜」出街 __,林憶蓮,

林憶蓮女兒李喜兒(最右)一向自信十足!天后林憶蓮與前夫李宗盛所生嘅女兒李喜兒現年21歲,喺英國讀書嘅佢深受外國文化薰陶,衣着大膽,除咗曾在社交網上載內 ...


林憶蓮女兒李喜兒(最右)一向自信十足!


天后林憶蓮與前夫李宗盛所生嘅女兒李喜兒現年21歲,喺英國讀書嘅佢深受外國文化薰陶,衣着大膽,除咗曾在社交網上載內衣照晒出豐滿身材外,最近佢就行番中國風,貌似以花絲巾圍住上半身露出香肩出街,有網民就笑言似肚兜!雖然係咁,但佢依然自信大方,攬住好友合照,有網民都讚佢Carry得好好睇!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!