掃呢頁CODE去手機

2019年8月8日 星期四

羅莽:【喜逢第二春】細廿歲女友情墮65歲羅莽 __,羅莽,

羅莽真的戀愛了~現年65歲的武打藝人羅莽喜逢第二春!他於1989年喪妻之後,一直未聞有新戀情或再娶,但原來他於2011年已經再覓到意中人,與相差廿年的 ...


羅莽真的戀愛了~


現年65歲的武打藝人羅莽喜逢第二春!他於1989年喪妻之後,一直未聞有新戀情或再娶,但原來他於2011年已經再覓到意中人,與相差廿年的內地女子拍拖,至今已經走過八年的日子,羅莽今接受訪問,承認戀情,並指大家兩情相悅,拍拖拍得相當開心,並已發展為同居關係,問到有無考慮再婚?他謂:「依家呢個年代唔同,只要大家開心就得,唔需要搞咁多嘢、咁鋪張,但都唔排除將來會考慮。」

問到女友有何吸引之處?羅莽笑言:「大家喺性格上會互補長短,平時就佢教我講普通話,我教佢英文,佢以前係內地開股票公司,所以對投資都有一定心得,我都有畀錢叫佢幫我投資。」

談到近況,羅莽指自己將首度演出舞台劇《夜谷賓館》,他直言於劇中飾演劊子手,角色有很多變化,非常喜歡,現正全副心機去積極綵排,希望將最好的帶畀觀眾。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!