網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月12日 星期一

夏萍:資深演員夏萍離世 終年81歲 __,夏萍,

夏萍於8月5日離世,終年81歲。資深演員夏萍於2019年8月5日離世,終年81歲,夏萍的喪禮將於8月19日萬國殯儀館設靈,翌日出殯。契仔林家棟證實夏萍 ...


夏萍於8月5日離世,終年81歲。


資深演員夏萍於2019年8月5日離世,終年81歲,夏萍的喪禮將於8月19日萬國殯儀館設靈,翌日出殯。

契仔林家棟證實夏萍死訊,他接受電話訪問時說:「呢半年佢身體轉差,跌過幾次,有中風、糖尿病。(佢有咩遺願?)希望我陪佢最後一程,好在醫生用好多方法延續佢壽命,我趕得切返香港陪佢走最後一程,依家心情當然係講唔出咁難過,但佢呢半年都好辛苦喇!要食住藥物保命。」他又透露夏萍有子女及孫兒,自己會協助他們處理喪禮事宜。林家棟表示慶幸廿多年前與夏萍合作,覺得是種緣分,後來做了其契仔,多年來都有互相噓寒問暖,是親人般的關心。

夏萍原名盧少萍,大家愛稱呼她為Apple姐,她於50年代拍粵語片入行,80年代加入電視圈多演母親及祖母角色,於2005年獲無綫頒發「萬千光輝演藝大獎」,是圈中著名老戲骨。夏萍與首任丈夫曾育有一對子女,但甚少聯絡,近年因健康問題淡出幕前。夏萍為獨居老人,2015年時於家中跌傷,過十小時才有人發現送院,其後因行動不便搬往老人院。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!