網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月29日 星期四

何超盈:産前賭王安慰 超盈緊張誕8磅B喊得勁過個女 __,何超儀,何超盈,何鴻燊,賭王,

四太梁安琪揭女兒何超盈誕「荷包蛋」的緊張過程。賭王何鴻燊四房女兒何超盈宣布誕下女兒「荷包蛋」,四太梁安琪接受東網訪問時興奮地說:「超盈係今日(昨日)開 ...


四太梁安琪揭女兒何超盈誕「荷包蛋」的緊張過程。


賭王何鴻燊四房女兒何超盈宣布誕下女兒「荷包蛋」,四太梁安琪接受東網訪問時興奮地說:「超盈係今日(昨日)開刀生,BB八磅幾有好多頭髮。(似邊個?)管家珍姐第一時間攞番超盈細個時本相簿出嚟對照,BB女眼仔睩睩似足超盈,BB女係一個包,媽媽係個大包,佢係個小包…」

老公入産房剪臍帶

而老公辛奇隆形影不離陪着超盈入産房生産,當看見女兒出世一刻時十分激動,並為BB剪臍帶。採用無痛分娩的超盈看見女兒出世時更大喊出來。及後辛奇隆從產房出來時用普通話說:「超盈哭得比孩子更激動、更大聲…」並第一時間向賭王報喜!當賭王收到喜訊後好開心,待BB出院後會抱她和賭王見面,還會為BB女舉行百日宴!

超盈緊張放聲大哭

四太說:「我好理解超盈嘅心情,佢生前一個月好辛苦,體重不斷增加,每隔一段時間就以為自己生得,又要入院檢查,令心情好緊張,依家生咗,終於可以放下心頭大石,呢種感覺一定要做咗媽咪之後先會感受到。」四太指超盈在生産前的緊張程度接近沸點,在早上入院開刀前,她去了找四太和賭王,當時二人還未起床,超盈憂慮得大哭起來,哭聲把二人弄醒了,之後得到賭王和四太安慰後心情才平復下來。

廿四孝婆婆忙不停手

一家人為BB女的降臨感到興奮,四太說:「呢個係我第一個孫,當時家人都嚟齊晒,連親家都嚟埋,産房外面變得好熱鬧。(你心情如何?)當然興奮,依家啲人叫我一聲婆婆我都不得不認老喇!依家要關注教養BB,真係唔簡單。」

當四太離開産房後即前往澳門上班,晚上放工後又趕返港為超盈睇裝修,廿四孝媽咪真的忙個不停。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!