掃呢頁CODE去手機

2019年8月29日 星期四

何超盈:超盈誕B女 四太感動期望「荷包蛋」健康 __,何超儀,何超盈,四太,梁安琪,

四太梁安琪好多謝大家為阿女何超盈開心!賭王何鴻燊四房女兒何超盈昨晚誕下8磅多的B女「荷包蛋」,四太梁安琪於下午2時15分現身醫院,雖然帶點倦容,但心情 ...


四太梁安琪好多謝大家為阿女何超盈開心!


賭王何鴻燊四房女兒何超盈昨晚誕下8磅多的B女「荷包蛋」,四太梁安琪於下午2時15分現身醫院,雖然帶點倦容,但心情相當開心,她謂:「尋晚見咗孫女,好多謝大家為超盈開心,亦為我開心!首先感覺超盈係大個咗,當BB荷包蛋出世後我就唔再接受記者訪問。(點解呀?)因為要湊孫,好忙,到時一pad嘢咁。(見你眼腫腫,好感動?)係唔夠瞓!多謝大家關心。」問到孫女荷包蛋是否好墜手?她笑謂:「你諗一諗啦。(BB抱咗去見何生何鴻燊未?)應該見咗。(你有冇幫手餵奶?)得㗎啦,醫院、所有人、朋友個個都畀好多意見,我都過時喇。」


提問到超盈可有說生B好辛苦?她表示:「事實生小朋友唔係件簡單事,生完教兒育女更加要有心機,你哋睇吓你哋(在場記者)個個生得高大威猛,諗番你哋父母嘅感受,你哋應該有啲都做咗父母,大家經歷一代一代,望個孫荷包蛋快高長大。」對荷包蛋有乜期望?她說:「其實最緊要健康,當超盈大肚時,個B未出世,個個都擔心,超盈都擔心,我就好感動,我冇份入產房。」送甚麼給孫女?她謂:「呢啲遲啲先。」四太稱昨晚整晚都在醫院,又要返工,亦要照顧何生,她謂:「樓上樓下,但何生更加重要。」


至於三太陳婉珍則2點探望完何生離開,問到可知超盈生了BB,她說知道便上車離開。




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!