掃呢頁CODE去手機

2019年8月4日 星期日

陳茵媺:陳茵媺囡囡唱最鍾意嘅歌 大家估係邊首? __,陳茵媺,

陳茵媺一拖三返加拿大。藝人陳茵媺(Aimee)最近一拖三獨力帶仔女返加拿大放暑假,佢為仔女安排咗多姿多采嘅活動。今日Aimee喺社交網分享買咗舖喺草地 ...


陳茵媺一拖三返加拿大。


藝人陳茵媺(Aimee)最近一拖三獨力帶仔女返加拿大放暑假,佢為仔女安排咗多姿多采嘅活動。今日Aimee喺社交網分享買咗舖喺草地上玩嘅水滑梯畀小朋友玩,佢話細個嗰陣求過父母買呢個玩具,但係未能如願,於是佢為彌補自己小時候心願,就決定買畀自己嘅仔女。相中見到三個小朋友玩到濕晒,相當盡興。佢哋消暑之後,片中見到頭髮凌亂嘅囡囡Camilla一邊唱歌一邊畫畫,認真得意!Aimee留言:「我們決定創造一些Sun catcher帶回香港……她開始唱着她最愛的歌曲。你們能猜出這首歌是甚麼嗎?請不要忽略她瘋狂凌亂的頭髮,她只是剛沖完涼,並在炎熱的多倫多太陽下曬乾。」而同為人母嘅鍾嘉欣都留言大讚Camilla可愛!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!