網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月27日 星期二

張智霖:激罕床上直播迎牛一 張智霖求靚靚批准養貓 __,張智霖,袁詠儀,靚靚,

張智霖迎牛一,罕有作床上直播,目的是求靚靚批准養貓,但係愛犬阿金有乜感受呢?8月27日是張智霖(Chilam)48歲生日,由於當天他要開早班,故昨晚一 ...


張智霖迎牛一,罕有作床上直播,目的是求靚靚批准養貓,但係愛犬阿金有乜感受呢?


8月27日是張智霖(Chilam)48歲生日,由於當天他要開早班,故昨晚一早就上床與老婆靚靚(袁詠儀)休息,但係點都忍唔住興奮,睡前嚟咗一次極為罕有嘅床上直播,佢同靚靚講:「我想要一隻貓!」靚靚回答:「你要顧吓阿金(愛犬)嘅感受…」Chilam表示小時候家裏曾經養過貓,希望可以養一隻,並要求投票決定能否養貓。靚靚即說:「唔係叫粉絲投票,係要屋企人投票。」意思是除了一家三口外還有傭人姐姐,並向Chilam解釋,他經常要出外拍戲,打理寵物起居都是由家人負責…

Chilam變得賴皮,暗示收工回家時一定會有另一隻寵物出現,但靚靚即斬釘截鐵說:「唔會…一定唔會!」但笑言兩夫妻今日會在各大寵物店出現,之後安慰Chilam:「瞓覺拜拜!」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!