網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月27日 星期二

新戀情曝光 男友係王菀之叔仔容祖兒同新歡蜜遊東京日日見 __,容祖兒,王菀之,

【上月15日 中環】祖兒和Gavin日本返港翌日晚上即見面去街至凌晨,之後Gavin更上祖兒車離開。
【上月15日 中環】祖兒和Gavin日本返港翌日晚上即見面去街至凌晨,之後Gavin更上祖兒車離開。容祖兒今年初承認跟拍拖五年的劉浩龍分手,正當大家以 ...


容祖兒今年初承認跟拍拖五年的劉浩龍分手,正當大家以為她感情又處空白期時,《蘋果》目擊祖兒跟王菀之的已婚叔仔Gavin So近月來過從甚密,兩人不單上月秘密往東京蜜遊4日3夜,Gavin在祖兒紅館舉行演唱會期間,幾乎晚晚現身撐場,剛巧Twins早前在祖兒個唱上漏口風爆她的追求者在場,證據確鑿,「蘇兒戀」曝光。

相關新聞:新歡已婚有一子

現年39歲的容祖兒跟劉浩龍相戀五年,年初祖兒承認戀情玩完,回復單身的祖兒早前和楊受成兒子楊政龍傳緋聞,但男方隨後爆出跟KOL女友黃子菲已有BB。另邊廂有指劉浩龍在私人Ig貼出車牌「MY JOEY」相片,似對祖兒未忘情,但據知祖兒沒打算翻撻劉浩龍,《蘋果》連月發現祖兒與王菀之的已婚叔仔Gavin So發展「蘇兒戀」約半年,兩人不但日日見相約食飯,上月更雙雙到日本蜜遊。



【上月11日 香港機場】祖兒現身機場出發去日本,據知與Gavin相戀已半年。

【上月11日 香港機場】

祖兒現身機場出發去日本,據知與Gavin相戀已半年。
【上月14日 香港機場】身穿bra top披外套的祖兒由日本甜蜜返港。

【上月14日 香港機場】

身穿bra top披外套的祖兒由日本甜蜜返港。
【上月14日 香港機場】四日之旅後Gavin搭遲一班機從日本回港,他一身輕便步出機場。

【上月14日 香港機場】

四日之旅後Gavin搭遲一班機從日本回港,他一身輕便步出機場。

遲一班機

祖兒與Gavin於上月11日出發到東京4日3夜,當日下午3時許,祖兒戴漁夫帽及口罩由司機和女友人陪同到機場,到埗後不停撳手機,之後單拖由禮遇通道入閘,Gavin則避過記者入閘。到14日兩人結束行程前後腳回港,遮到實的祖兒約下午4時單拖抵港步出,由司機接載離去;而搭遲一班機的Gavin則於6時50分抵港,出閘後行去停車場,煙癮頗大的他等車時連吸兩支煙,更將煙頭隨地丟,欠缺公德心。

回港翌日即15日,打得火熱的祖兒和Gavin又見面。Gavin晚上7時許收工後搭港鐵去中環,到達後先去食店買外賣,然後站在街上。不久祖兒的七人車出現,Gavin視察現場環境大約20秒,確定「安全」後祖兒才落車,戴上口罩和漁夫帽的她跟Gavin走入一幢商業大廈。約三個多小時後兩人齊齊落樓,雖然已是凌晨時分,但祖兒仍保持警覺四圍望,相反身後的Gavin相當疲倦,不停打呵欠,最後兩人同車離去。

相關新聞:【曾三角戀】與阿詩17年感情瓜葛



【今月14日 紅館】Gavin似以「男主人」身份,日日捧祖兒個唱。

【今月14日 紅館】

Gavin似以「男主人」身份,日日捧祖兒個唱。
【16日 紅館】Gavin坐正頭行為祖兒吶喊助威。

【16日 紅館】

Gavin坐正頭行為祖兒吶喊助威。
【17日 紅館】睇到企起身的Gavin,十分支持祖兒。

【17日 紅館】

睇到企起身的Gavin,十分支持祖兒。
(左起)蔡卓妍和鍾欣潼曾指祖兒的追求者在台下,更意有所指「係咪日本嗰個」!資料圖片

(左起)蔡卓妍和鍾欣潼曾指祖兒的追求者在台下,更意有所指「係咪日本嗰個」!

資料圖片

Twins爆料

本月5日祖兒紅館演唱會展開,在12日Gavin收工後立即搭港鐵去黃埔,會合友人醫肚後坐的士去紅館捧場。第二日Gavin收工後再到紅館睇祖兒,到14日Gavin陪女友人睇騷,之後的16及17日他繼續出席祖兒的紅館騷,還坐在第一行最佳位置,舉動十足男主人一樣。不過Gavin行徑低調,有時會到後台取工作證入場,但亦會持門票和朋友跟其他觀眾一樣入場。查實祖兒好姊妹Twins任祖兒13日那場演唱會嘉賓時,蔡卓妍曾爆料:「好多人追祖兒,今日呢度就有幾個喺度!」鍾欣潼接着說:「日本嗰個呀?」兩人似若有所指。

《蘋果》昨日致電Gavin向他求證與祖兒拍拖一事,他說:「唔係㗎唔好意思,唔該你。」跟祖兒是甚麼關係?Gavin未有回應,再問他與太太是否已離婚,Gavin說:「我冇嘢講呀,唔該你。」說罷即收線。祖兒昨日亦有回覆:「啱啱瞓醒就嚇醒,Gavin係我其中一個兄弟,真係唔好意思又拖咗另外一位兄弟落水,我哋都係一班朋友一齊玩,我哋絕對冇發展機會。我都知道大家對我嘅感情未有着落都好緊張,但我有好消息一定會話畀大家知,正如我喺演唱會所講,我𠵱家係single,絕對開放歡迎大家有好嘢介紹畀我。」

採訪、攝影:徐錦池、孔志豪、朱志聰、魯吉、陳杰




鍾意就快D Share啦!