網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月3日 星期六

王卓淇:王卓淇難抽離角色爆喊 張頴康一句話搞掂 __,張頴康,王卓淇,

王卓淇係《十二傳說》「盧亭魚人殺人事件」中演技備受讚賞。藝人王卓淇(Erin)在無綫熱播劇集《十二傳說》「盧亭魚人殺人事件」播出的一集中,她聲淚俱下承 ...


王卓淇係《十二傳說》「盧亭魚人殺人事件」中演技備受讚賞。


藝人王卓淇(Erin)在無綫熱播劇集《十二傳說》「盧亭魚人殺人事件」播出的一集中,她聲淚俱下承認殺養父,被網民大讚演技大躍進。她表示當時入戲太深:「我開拍前不斷幻想自己就係個殺人犯,所以當時情緒好負面,我停咗機都喊到收唔到聲,完全抽離唔到!好好彩對手係張頴康,佢即刻安慰我話傻妹,完咗喇出嚟喇!」

她於劇中與張頴康有最多的對手戲,其中有一幕兩人從高處跳海,Erin坦言要克服恐懼:「我哋嗰場都親身上陣,其實我好驚,因為我哋都唔太熟水性,但最後我都成功克服恐懼。」Erin入行將近五年,她直言好開心首次獲觀眾肯定其演技。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!