掃呢頁CODE去手機

2019年9月27日 星期五

台慶2019:唱好香港發放正能量 無綫台慶變陣 __,無綫,

今年台慶亮燈及節目巡禮只作簡單儀式。無綫將於11月19日迎來52周年台慶,早前已宣布接連推出幾部台慶劇包括《牛下女高音》及《多功能老婆》等,不過有鑑於 ...


今年台慶亮燈及節目巡禮只作簡單儀式。


無綫將於11月19日迎來52周年台慶,早前已宣布接連推出幾部台慶劇包括《牛下女高音》及《多功能老婆》等,不過有鑑於近日社會氣氛關係,有關方面決定與香港人「共度時艱」,今年未有計劃大肆慶祝之餘,台慶當晚主題更定為「唱好香港」,望動員全台齊為港人打氣!至於踏入台慶月,無綫將台慶亮燈及節目巡禮定於11月8日假電視城作簡單儀式,不過因擔心屆時交通出現問題,為確保節目流程順利,故決定一改慣常做法,不會接待廣告商到場見證,留待日後透過平面媒體介紹節目,以及交由營業部相約廣告客戶見面及解釋詳情。


對於無綫就台慶活動作出的安排,一眾小生及花旦亦明白及支持。陳展鵬回覆記者查詢表示﹕「我哋上次搞咗個《香港唱好演唱會》,舉行得算相當順利,咁公司再有相關嘅安排,我哋梗係支持啦。」黃翠如亦謂﹕「簡簡單單都好,一切跟隨公司安排啦。至於黃智雯則答﹕「我唔係太清楚,因未收到相關通知,不過依家社會氣氛咁,我都支持公司嘅決定,最緊要係大家開開心心就得。」


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!