掃呢頁CODE去手機

2019年9月27日 星期五

梁靖琪:卵巢曾生血瘤!梁靖琪老公操刀影大肚寫真 __,寫真,梁靖琪,

幸福Tummy~藝人梁靖琪(Toby)今年六月同圈外男友Jon拉埋天窗,本月宣布有BB。兩人一早已計劃到馬爾代夫蜜月,現腹中BB佗得十分穩定,他們如期 ...


幸福Tummy~


藝人梁靖琪(Toby)今年六月同圈外男友Jon拉埋天窗,本月宣布有BB。兩人一早已計劃到馬爾代夫蜜月,現腹中BB佗得十分穩定,他們如期出發,在當地享受陽光海灘,Toby不時將相片於社交網站,當中不乏泳衣相。Toby肚凸凸穿上泳衣,由老公操刀為她拍下大肚寫真,Toby透露當地天氣不時下雨,所以一出太陽就捉住陽光影靚相,另外又表示睇了好多海豚。


Toby又謂幸佗B身體沒有不適,十分感恩成功懷孕,因十年前卵巢生過血瘤,醫生向她表示有仔要趁嫩生,她與老公都鍾意小朋友,現心願達成,還希望生夠兩個。




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!