掃呢頁CODE去手機

2019年9月27日 星期五

蔣家旻:親身經歷好恐怖 蔣家旻怕怕唔敢拍鬼片 __,蔣家旻,

好恐怖喎!被視為「大眾妹妹」的蔣家旻,近年積極嘗試不同角色,她期望演繹專業人士,或在劇中談情說愛,就算性感或親熱戲都冇所謂,唯獨對鬼片卻步!即將踏入3 ...


好恐怖喎!


被視為「大眾妹妹」的蔣家旻,近年積極嘗試不同角色,她期望演繹專業人士,或在劇中談情說愛,就算性感或親熱戲都冇所謂,唯獨對鬼片卻步!


即將踏入30歲的蔣家旻(Angel),因《愛.回家》中的「馬子妮」角色而入屋,加上不老童顏,成為電視劇御用妹妹,但這猶如一把雙刃刀。由於「妹妹」形象深入民心,她難免被定形,偶然作較性感的打扮,觀眾也接受不了,她笑說:「佢哋會想我着番件衫!」問會否想擺脫「大眾妹妹」的形象?她說:「我唔介意做人哋阿妹,但希望身份係專業人士。我最想扮演醫生、律師呢類角色,或者嘗試愛情喜劇,談情說愛,性感同親熱戲都OK,只要劇情合理,唔係夾硬嚟。」她直言視「視后」唐詩詠為目標:「我啱啱入行嘅時候,有人覺得我同詩詠條路好似,佢最初都係做人哋個妹,但依家變到好有女人味,希望我都可以好似佢咁。」


戴佛珠開工


Angel近年在角色上有所突破,由《踩過界》中的斯德哥爾摩症候群患者,到《極道怪咖》中的社團大嫂,而在早前播畢的《十二傳說》中再度飾演大學生,但角色性格有別以往,加上劇集有不少靈異元素,對她來說是另類挑戰:「我喺劇中係學霸,睇唔起人又好Cool,但我唔笑畀人覺得好惡,所以喺呢個位上揣摩咗好耐。而且我本身好怕鬼,拍攝時都戴咗串可以辟邪嘅佛珠。如果真係拍鬼片,我會唔想接,因為太驚!」


她自爆經歷過人生唯一一次靈異事件:「中一去度假村宿營,沖完涼返入房,當時房內空無一人,我背對住門口彎身執嘢,見到有對腳喺後面經過,我轉身望一望發現冇人,以為自己睇錯,我再執嘢,又見到對腳經過,轉身又係冇人,我驚到發冷!」


場地:Mamaday 
髮型:Leo Yiu@M Plus Salon 
服裝及耳環:Amelie Street


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!