掃呢頁CODE去手機

2019年9月27日 星期五

「妹妹G」報到!吳雨霏自嘲乳牛宣布誕女 __,miss A,吳雨霏,霏,

現年33歲嘅歌手吳雨霏(Kary)今日宣布為老公洪立熙誕下第二胎囡囡Galilee!佢喺社交網晒出一張抱住囡囡嘅合照,並留言代囡囡向大家打招呼:「He ...




現年33歲嘅歌手吳雨霏(Kary)今日宣布為老公洪立熙誕下第二胎囡囡Galilee!佢喺社交網晒出一張抱住囡囡嘅合照,並留言代囡囡向大家打招呼:「Hello world, my name is GALILEE!『妹妹G』來報到了!」


佢又分享指今次比起生第一胎囝囝Asher更痛,透露現時已回家休養:「生產過程比上一次快,比上一次更痛,但看到妹妹肥嘟嘟健康壯健,都忘了甚麼是痛,感謝主,因為太想念Asher的關係,住了兩天院就回家了,再一次謝謝我的醫生和醫院護士們的悉心照顧,抱歉不能一一回覆所有短訊,非常謝謝大家的祝福,我又回去做乳牛的生活了。」圈中好友包括連詩雅及張繼聰等亦紛紛送上恭喜。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!