掃呢頁CODE去手機

2019年9月4日 星期三

齊芷瑤:齊芷瑤8歲囝囝奪頂尖少兒模特兒比賽季軍 __,齊芷瑤,

依家嘅小朋友,8歲就已經咁厲害!息影女星齊芷瑤(Iris)與堪輿學家陳子才8歲囝囝陳司隽(Elvis)早前參加中國頂尖少兒模特兒上海區比賽,獲得第3名 ...


依家嘅小朋友,8歲就已經咁厲害!


息影女星齊芷瑤(Iris)與堪輿學家陳子才8歲囝囝陳司隽(Elvis)早前參加中國頂尖少兒模特兒上海區比賽,獲得第3名進身全國總決賽。早前總決賽於杭洲舉行,Elvis狀態大勇,於四百多位全國少兒中脫穎而出,奪得季軍!


Iris與Pius對囝囝表現十分滿意,全程充當攝影師又照相又拍片。Iris被問到之前有否幫囝囝進行特訓?她說:「佢暑假啲期排到好滿,之前要考四個音樂試及一個圍棋試,冇咩時間練,我只係比賽之前畀啲意見佢,不過佢從小就好有主見,細細個影相就已話要擺乜甫士。」對於Elvis的表現,Iris說:「喺台上最重要有自信同氣場,佢表現OK,不過仲有好大空間,今次攞到第三名已好好,呢個獎對佢好大鼓舞,表示仲有進步嘅空間,會為下一目標更努力。」


Iris又謂並不是想為囝囝將來做模特兒鋪路,參加比賽是想他有不同的體驗,說:「想佢有各方面嘅磨練,面對好多人都唔怕,我哋其實想佢喺藝術方面發展多啲,所以佢畀咗好多時間喺音樂上,學唔同嘅樂器。」問到囝囝比賽佢同老公會否好緊張?她說:「佢行騷時,我主要睇佢有咩問題,邊度需要改進,多過緊張佢成績。其實佢哋兩兄妹出去比賽、表演或者考試,我覺得最重要係佢哋有冇做到超越自己,表現出最好嘅自己對我嚟講已贏咗,比攞到獎更令我開心。」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。







來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!