掃呢頁CODE去手機

2019年9月4日 星期三

林峯:為見一面咩都肯 林子善嗌林峯做阿叔 __,林峯,林子善,

佢哋咩關係?明晒喇~藝人林子善與林峯分屬友好,近日積極工作努力搵奶粉錢嘅子善,都話好耐無見過佢!但昨日林峯就趁住臨近中秋畀咗個驚喜佢,子善開心到立即同 ...


佢哋咩關係?明晒喇~


藝人林子善與林峯分屬友好,近日積極工作努力搵奶粉錢嘅子善,都話好耐無見過佢!但昨日林峯就趁住臨近中秋畀咗個驚喜佢,子善開心到立即同呢位兄弟整張合照,仲留言話:「今日開工喺化妝間無啦啦『峯叔』突然彈出,畀佢嚇一嚇,佢話特登過來探一探我同埋攞盒月餅畀我,呢個阿叔真係唔話得,最開心嗰句係好耐冇同我開工話好想同我開工,因為同我開工好開心,其實我何嘗唔係想同你開工呢...都好希望快啲可以同你合作啦,再次多謝(((峯叔)))送畀我嘅月餅。(有啲嘢真係好邪琴晚我同老婆先提起佢好耐冇見佢,點知今日就見到佢)。」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!