掃呢頁CODE去手機

2019年9月13日 星期五

李佳芯:《BB》續集被飛起!李佳芯唔擔心冇得做 __,李佳芯,

李佳芯有指因捲入政治風波而遭內地封殺,劇集出街受阻!視后李佳芯(Ali)因捲入政治風波而遭內地封殺,而無綫絕大部分劇集都會於海外播放,Ali之後的產量 ...


李佳芯有指因捲入政治風波而遭內地封殺,劇集出街受阻!


視后李佳芯(Ali)因捲入政治風波而遭內地封殺,而無綫絕大部分劇集都會於海外播放,Ali之後的產量一定會買少見少。而之前她憑着劇集《BB來了》奪得視后,面對此情況,續集亦只好另覓主角,由馬國明及岑麗香擔任。


不過,現時還為劇集《愛美麗狂想曲》拍攝的她,依舊專業工作,其實Ali都相當樂觀,她受訪時亦謂:「我其實都真係負荷唔到拍一套三十集然後再接一套廿五集,公司亦有太多劇,唔使擔心冇得做,需要嘅實在太多,本身每個演員都一定有佢嘅價值嘅!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!