掃呢頁CODE去手機

2019年9月13日 星期五

金鈴:金鈴爆金盈係失散多年「妹妹」 __,金盈,

「姊妹」相認!「金槌拍賣官」兼萬希泉大中華區董事金鈴有次在活動上,遇到前無綫新聞主播金盈,還向大家介紹這是她的「妹妹」,大家都信以為真,因為無論名字或 ...


「姊妹」相認!


「金槌拍賣官」兼萬希泉大中華區董事金鈴有次在活動上,遇到前無綫新聞主播金盈,還向大家介紹這是她的「妹妹」,大家都信以為真,因為無論名字或樣貌兩個都似足姊妹,後來金鈴解釋說:「其實我講笑,但好多人都認錯過我哋,試過有朋友喺電視度見到佢做主持,之後同我講,話見到我主持,之後開始留意佢,又真係幾似。」金盈亦表示曾被認錯她是金鈴。日前兩個難得活動上相遇,即時「姊妹」相認,金鈴還笑言對方是失散多年的妹妹。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!