掃呢頁CODE去手機

2019年9月19日 星期四

陳鈺芸:陳鈺芸唔用替身 拍美劇親自試招嚇親武指 __,陳鈺芸,

JuJu出名好功夫~武打女星陳鈺芸(JuJu)演出的美國電視劇《五行刺客》最近播出,她飾演黑幫大佬的保鏢,身手了得。她表示劇中所有動作場面都是親身上陣 ...


JuJu出名好功夫~


武打女星陳鈺芸(JuJu)演出的美國電視劇《五行刺客》最近播出,她飾演黑幫大佬的保鏢,身手了得。她表示劇中所有動作場面都是親身上陣:「荷里活每逢拍動作場面,動作指導都會搵替身拍一次畀導演睇,我要求唔用替身,想同武指一齊設計招式,對方話做咗廿幾年,從來冇演員會親身做,覺得好難得。今次嘅動作場面好多都係一鏡到尾,冇剪接,連打兩分鐘冇停,我都好滿意。大部分演員都有武術底子,見網民留言都讚動作戲拍得好好。」


JuJu坦言拍攝受傷在所難免,但身體似乎習慣了,瘀痕亦很快消散。而愛好武術的她今次趁拍攝空檔向武師學習印尼武術Silat,令她獲益良多。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!