掃呢頁CODE去手機

2019年9月19日 星期四

《金宵大廈》:《金宵大廈》勁恐怖!趙希洛眼神令人心寒 __,趙希洛,金宵大廈,

趙希洛演技獲讚賞。無綫劇集《金宵大廈》現正播映「嬰」這一個單元,劇中,趙希洛飾演何太,於健康院認識葉凱茵飾演的徐太後,自薦任其子的保母,之後即怪事連連 ...


趙希洛演技獲讚賞。


無綫劇集《金宵大廈》現正播映「嬰」這一個單元,劇中,趙希洛飾演何太,於健康院認識葉凱茵飾演的徐太後,自薦任其子的保母,之後即怪事連連,徐太除了經常發噩夢,與老公關係愈來愈差外,兒子亦經常給何太霸佔,原來何太的兒子早已死,於是她憶子成狂,想將徐太的兒子據為己有。而趙希洛飾演這位憶子成狂媽媽獲讚賞,觀眾表示見到她的笑容及眼神都已心寒,而且加上劇組的布景及道景都相當詭異,令整套劇看來恐怖的氣氛更濃烈。


今晚將播映「嬰」這個故事最後一集,東網先賣賣關子,結局實在令人意外、心寒,真係愈驚愈要睇。而趙希洛亦接受了東網的訪問,她坦言雖然自己都喜歡看恐怖片,但拍這套劇時,自己都是邊驚邊拍,她謂:「好多人睇咗都話睇到心寒,我尋晚去咗朋友屋企睇,佢有兩個小朋友,我叫佢啲小朋友唔好睇,但佢哋堅持要睇,結果大家一人攬住一個咕𠱸睇。」問她接拍前有否揣摩其他演員角色,她謂:「本身我好鍾意睇呢類戲,我有參考Jessica Lange(《美國恐怖故事》女主角),佢戲中都有成日笑,但背後係一個好恐怖嘅女人,啲眼神好凌厲,自己都練習過。」她又表示之前於法國上戲劇堂,同學們都不相信她會演這類角色,趙希洛又坦言:「咁我又唔介意做呢啲角色,好多人依家都話我專演呢啲,其實我都做過好多次秘書、醫生,我諗只不過呢類角色令佢哋較為深刻有印象啫!」
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!