網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月4日 星期三

林愷鈴:爆林愷鈴飛黃騰達 王梓軒:請唔起佢喇 __,林愷鈴,王梓軒,龔慈恩個囡,

王梓軒同龔慈恩女兒林愷鈴合作多次,但今次竟然話請唔起對方!歌手王梓軒新歌《安全着陸》是《引力三部曲》的第三部,他相約龔慈恩女兒林愷鈴(Ashley)c ...


王梓軒同龔慈恩女兒林愷鈴合作多次,但今次竟然話請唔起對方!


歌手王梓軒新歌《安全着陸》是《引力三部曲》的第三部,他相約龔慈恩女兒林愷鈴(Ashley)crossover,由獨唱版改為首次合唱版,兩位合作無間。梓軒話:「Ashley係我《引力三部曲》頭兩部曲《寄居太虛》同《邊緣引力》嘅MV女主角,不過今次我哋唔係唱嗰兩隻歌,係唱第三部曲嘅《安全着陸》,因為《安》個MV我哋已經請唔起佢喇!如我哋所願,拍完個MV佢已經飛黃騰達,所以我哋只可以做一個Live Session,表現佢另一方面嘅才華,同佢一齊彈唱,歡迎佢返嚟!」Ashley開心地話:「好開心可以同梓軒哥哥一齊再合作,我send咗好多Message畀佢,希望可以同佢合作。」

梓軒一直有留意Ashley演出,話:「Ashley好得意,佢會拍啲音樂片!今次對佢嚟講好大壓力,因為要坐櫈,佢平時都係坐地下、攤喺梳化……。」Ashley話:「成件事都好Pro,平時喺屋企我都係擺部電話,彈一次就擺上網。」梓軒搞笑話:「即係好勁」她立即推說:「No!唔係,我意思係平時好低成本好隨意咁拍……」

聽到Ashley話隨意拍,梓軒即話:「已經咁動聽喇!所以Ashely一話唱歌,我梗係話好佢同咁多人唱歌都未同我唱,有少少呷醋,有少少嬲呀!佢冇忘記唱歌嘅初心,仍然會勤於練習,喺佢身上見到以前自己嗰團火!」Ashley話:「我好Green,今次同你合作學到好多嘢,尤其唱歌方法,獲益良多!」梓軒搞笑咁話:「佢揞住良心,揞住個肺即刻咳⋯⋯今次嘅crossover我哋好用心去練習,我推薦咗Ashley做一個歌舞劇,邀請佢再同我一齊玩吓!」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!