網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月4日 星期三

雪兒(鄭雪兒)(香港):公開凍齡秘訣!雪兒肉搏猛男保年輕 __,雪兒,

雪兒話學習巴西柔術令佢保持年輕!「凍齡女神」雪兒(Michelle)除了學打泰拳,最近還挑戰學習巴西柔術:「因為自己係女仔,所以想學少少自我防禦技巧。 ...


雪兒話學習巴西柔術令佢保持年輕!


「凍齡女神」雪兒(Michelle)除了學打泰拳,最近還挑戰學習巴西柔術:「因為自己係女仔,所以想學少少自我防禦技巧。」近日返港工作的她未有「偷懶」,找來好友兼電影動作指導Chris Collins練習防禦術。


唔習慣同人咁親密


Michelle先與假人練習多個不同的防禦動作,之後與Chris Collins「肉搏」,不時將對方鎖在地上成功制服猛男。其後她再練習另一套防禦動作,先被Chris Collins從後「拑實」,不過她不消一會便成功「解鎖」,再反客為主用雙手鎖着對方頸。Michelle坦言不太習慣「肉搏」︰「其實我唔係太習慣同另一個人咁close ,但我朋友好鍾意巴西柔術,玩得好叻,就叫我喺新加坡一起上堂。」又指學習巴西柔術讓她保持年輕︰「可以運用腦袋,對我嚟講係新嘢,令我心態保持年輕,諗同吸收先可以做到呢套動作。」


想試做動作演員


Michelle笑言平時上堂練習,對手都特別照顧她︰「知我好易受傷,受傷令我工作唔方便。」不過她亦曾試過打到周身瘀︰「有時唔小心手臂和腳都會打到瘀,因為要在地上練習塊面都會整到,兩邊臉都試過瘀,不過唔係咁嚴重。」會否嘗試做動作演員?她說︰「想試,如果有電影需要,我都可以郁少少,拍少少動作的電影,如果有時間讓我預備去練一套動作,我覺得都會做。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!