網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月3日 星期二

白雲:晒奪命胸器 白雲笑一笑世界更美妙 __,白雲,

見到白雲嘅笑容,真係令人充滿力量呀!擁有35E「導彈胸」嘅藝人白雲,今日喺網上晒出多張水着舊相,見佢着上開胸泳衣,大晒奪命胸器,浸喺水中嘅佢展露笑容, ...


見到白雲嘅笑容,真係令人充滿力量呀!


擁有35E「導彈胸」嘅藝人白雲,今日喺網上晒出多張水着舊相,見佢着上開胸泳衣,大晒奪命胸器,浸喺水中嘅佢展露笑容,並留言:「可以簡單地開懷大笑真的很值得珍惜。去年夏天的這個笑容讓今年夏天的自己好羨慕。沒有post過的舊照片有一種可以幫自己加油的神奇力量。甚麼環境都好,笑下去是自己的權力,有力而勇敢。」之後,佢再甫出喺沙灘上大擺甫士,展現美腿照,認真吸睛!


至於DJ界女神洛兒同樣水着上陣,不過就做「影後」,晒出美背,一樣養眼十足,佢仲話:「這個水平線,加上畏高的我 ,回來一天,又想去曬太陽。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!