掃呢頁CODE去手機

2019年9月17日 星期二

《愛.回家之開心速遞》:苗僑偉突襲《愛.回家》 唔通有新搞作? __,《愛.回家》,苗僑偉,

係咪真係㗎?呂慧儀、湯盈盈、姚瑩瑩、劉思希、沈可欣及何綺雲等拍攝無綫熱播劇《愛.回家之開心速遞》期間,獲「三哥」苗僑偉前來探班,並齊齊在日式料理的廠景 ...


係咪真係㗎?


呂慧儀、湯盈盈、姚瑩瑩、劉思希、沈可欣及何綺雲等拍攝無綫熱播劇《愛.回家之開心速遞》期間,獲「三哥」苗僑偉前來探班,並齊齊在日式料理的廠景拍照留念。


呂慧儀網晒合照並留言:「六美飯團開餐,三哥過嚟探班。」更大讚他有型。由於苗僑偉突然現身,立即引起網民關注,紛紛留言詢問他是否會客串演出,更留言:「三哥不老男神,期待三哥客串」、「期待三哥加入愛回家」。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!