網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月29日 星期日

溫家偉:螢火蟲陪開餐 溫家偉初遊曼谷有遺憾 __,溫家偉,

Alan第一次去曼谷。藝人溫家偉(Alan)近日飛到泰國旅行叉電,他指首次到曼谷旅行,盡情吃喝玩樂:「食咗好多美食,其中一餐食finedining,周 ...


Alan第一次去曼谷。


藝人溫家偉(Alan)近日飛到泰國旅行叉電,他指首次到曼谷旅行,盡情吃喝玩樂:「食咗好多美食,其中一餐食fine dining,周邊有好多螢火蟲,第一次喺呢個環境下食飯,感覺好特別。」又指去了不同夜市吃道地小食,感覺相當正。


不過Alan指此趟旅程有個小遺憾,皆因吃不到最想吃的蟹肉蛋包:「第一日因為太多人,起碼要等成幾個鐘,之後第二日星期日一早再去點知原來冇開,咁就諗住星期一再去,去到先發現都係休息,所以成個旅程都食唔到,有啲可惜。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!