網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月29日 星期日

湯洛雯:湯洛雯玩魚網水着 女神寫真竟然係佢操刀 __,女神,寫真,湯洛雯,

索到呢~~~藝人湯洛雯(靚湯)仙氣出眾就係人都知,佢仲閒時愛晒泳照,今次佢為咗捉住夏天的尾巴就決定出動私伙舊照,喺社交網晒出兩張去沖繩石垣玩嘅靚相,見 ...


索到呢~~~


藝人湯洛雯(靚湯)仙氣出眾就係人都知,佢仲閒時愛晒泳照,今次佢為咗捉住夏天的尾巴就決定出動私伙舊照,喺社交網晒出兩張去沖繩石垣玩嘅靚相,見佢着上白色三點式襯上白色魚網上衣,雖然性感有限,不過女神Feel非常濃烈,靚人靚景靚光線,但原來呢輯女神寫真原來係湯爸爸、湯媽媽操刀,真係睇佢哋唔出係攝影高手,仲要輯相係「父母的視角」!靚相一出,大批網友即刻留言狂讚索,仲話如果冇咗白色魚網就更加好喇。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!