掃呢頁CODE去手機

2019年9月17日 星期二

《娛場》:【娛場】賈思樂與蝦仔的快樂葬禮 __,賈思樂,

賈思樂看透生死:最重要係一生無悔!「我要全場都係白色玫瑰,黑色地氈,有LiveBand,張相緊係要最靚果張啦…」賈思樂笑說。出道超過四十年的賈思樂(L ...


賈思樂看透生死:最重要係一生無悔!


「我要全場都係白色玫瑰,黑色地氈,有Live Band,張相緊係要最靚果張啦…」賈思樂笑說。


出道超過四十年的賈思樂(Louie),今年11月再次舉行慈善演唱會,除了廣邀好友毛舜筠、 戚美珍、陳秀雯、陳煒和楊思琦助陣之外,早前盧海鵬、羅蘭、戚美珍及林建明更以趣劇「蝦仔爹哋」陣容現身記招,為「蝦仔」預早慶生!為了「蝦仔爹哋」,Louie曾經經歷人生最黑暗時期:「當時我搞《蝦仔爹哋》舞台劇,同阿戚(戚美珍)周圍叩門搵Sponsor,果時興集體回憶嘛!點知啲人話過時,一盤又一盤冷水淋落嚟,我又竟然唔放棄喎!仲將自己層樓抵押咗!之後林建明同阿戚知道我押咗層樓做《蝦仔爹哋》,差啲想摑我咁滯,好彩最後個騷都好成功!」


對於「將會可以用兩蚊搭車」的賈思樂來說,死亡一點都不可怕,甚至已經安排好自己的「葬禮」:「最緊要要靚全場都係白色嘅玫瑰,黑色地氈,有Live Band,張相緊係要最靚果張我要所有嚟送我嘅朋友,都係開開心心嘅,人始終都係會離開,最重要係一生無悔…」


賈思樂真誠對待所有朋友,在圈中贏得很多友誼,但這個「鬼佬」在主持好友俞詠文當年的婚禮上,竟然擺了一個大烏龍!想知道這個爆笑真相,立即收睇【娛場】



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!