掃呢頁CODE去手機

2019年9月27日 星期五

楊瑞麟:去意已決!無綫御用奸商楊瑞麟離巢  __,無綫,

以後仲有冇機會見到佢上電視?有啲電視演員,你未必講得出佢個名,但就一定認得佢個樣,現年57歲的楊瑞麟一定係其中一位,原來佢已經離開娘家,據知無綫都有搵 ...


以後仲有冇機會見到佢上電視?


有啲電視演員,你未必講得出佢個名,但就一定認得佢個樣,現年57歲的楊瑞麟一定係其中一位,原來佢已經離開娘家,據知無綫都有搵過佢傾續約,可惜佢去意已決,合約完後冇再續約,依家去旅行享受人生。


楊瑞麟喺1987年參加《全能司儀比賽》成為冠軍。佢最出名演奸商同專業人士,不過最令人印象深刻一定係主持《都市閒情》,不過同佢同期嘅鄺佐輝同盧念國已相繼離開塵世。


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!