網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月26日 星期四

【同名同姓】黃子華左報登廣告撐警? 網民笑言︰佢轉咗行做IT __,黃子華,

今日特首林鄭月娥落區,舉行首場「社區對話」,跟150名獲選中的市民對話。舉行活動的伊利沙伯體育館附近的中、小學,基於安全考慮都提早放學。為配合林鄭造勢 ...


今日特首林鄭月娥落區,舉行首場「社區對話」,跟150名獲選中的市民對話。舉行活動的伊利沙伯體育館附近的中、小學,基於安全考慮都提早放學。為配合林鄭造勢,今日有自稱「一群香港資訊科技業界的從業員」在《文匯報》頭版,刊登全版廣告,表示支持警方執法「除暴安良,維持法紀」等等。有600多人的聯署當中,居然發現有棟篤笑男神「黃子華」的名字,亦有旅遊家「李樂詩」及前藝人「張玉珊」的名字。黃子華經理人今日接受《蘋果日報》電話訪問時澄清︰「相信只係一個同名同姓嘅人,子華都唔屬於嗰個群組(IT)。」



另外,在Facebook有名為「前線科技人員」的群組發文,貼出今日《文匯報》這份頭版廣告,表示「今日有班自稱IT人買起咗《文匯報》頭版反對五大訴求,支持警方執法。我哋前線科技人員作為愛國愛港嘅團體,對於同業嘅訴求深表欣慰及認同。為咗表揚佢哋,我哋特登整咗個 Google Sheet 將佢哋嘅名放上去,如果入面有你識嘅人,歡迎提供資料,等更多人認識佢哋。」有網民留意到「黃子華」的名字,留言「我知408黄子華呀!原來轉咗行做IT」,不少人表示「裏面啲名好大陸」、「我唔信香港有IT人叫小妹,細妹之類的名字,好有順德馬姐feel。」





-----------------------------



-----------------------------



有FB群組貼出《文匯報》頭版廣告。(網上圖片) 有FB群組貼出《文匯報》頭版廣告。(網上圖片)
有同名同姓來自不同界別的人。(網上圖片)

有同名同姓來自不同界別的人。(網上圖片)
網民相信是同名同姓的人。(網上圖片)

網民相信是同名同姓的人。(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!