網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月2日 星期三

【曾演200套劇】66歲夏玉麟患癌被親友離棄 自製回憶錄嘆走到人生盡頭 __,癌,

 (攝影:林賓尼)
夏玉麟,相信沒有多少人會記得起的一個名字,他寂寂無名,他飽讀詩書,在台灣政大攻讀文學及歷史,回港考獲教育文憑,卻偏偏喜歡演戲,教書空檔時參與拍劇,在圈 ...


夏玉麟,相信沒有多少人會記得起的一個名字,他寂寂無名,他飽讀詩書,在台灣政大攻讀文學及歷史,回港考獲教育文憑,卻偏偏喜歡演戲,教書空檔時參與拍劇,在圈中40多年裏,演過不少於200套劇,不過全都是閒角。夏玉麟晚境淒涼,孤獨一人,生活潦倒的他要以綜援度日,前年更不幸罹患肺癌4期,癌細胞已擴散,他無能力支付龐大的醫藥費,急需幫忙。

相關新聞:【珍惜眼前把握機會】資深演員夏玉麟生活落泊 雖不妥協但也不怨人



「莊周夢蝴蝶,其實人就好似發夢咁,而家我有病,就感覺到人生好似一個夢,但夢醒後又要面對一段人生,希望可以繼續發夢落去,生存喺呢個世界。」夏玉麟以莊子的哲學論形容自己的人生。



這天走到夏玉麟於黃大仙的家訪問,藥物的關係令他左大腿麻痺,走路時一拐拐,說話時也氣喘吁吁,訪問未開始,夏玉麟先從房間裏拿出一個A4大小的綠色活頁膠file,那是由他親手製作自己一生的回憶錄,他以5個年代劃分,即將走到人生盡頭,夏玉麟說:「我自知唔知仲有幾耐命,我有一個心結,就係想寫低呢幾十年嘅往事,身體越嚟越差,所以就喺個幾禮拜草草迅速咁做咗出嚟。」



夏玉麟的居處簡陋陳舊,殘破的家具,藥物混亂的堆滿一角,看似已有一段日子沒有打理的模樣。他一直不願申請綜援或長者支援服務,包括家居清理與膳食服務,全因為面子,可惜最終總要面對現實。他說:「我係硬骨頭,我以前唔肯攞綜援,因為咁係自我承認失敗,我唔肯承認,揸拐杖都覺冇面,寧願撐落去,但冇辦法,買藥就真係捱唔住嘞,希望有人幫幫。」



夏玉麟前年得知患癌,短短兩年間被親友離棄要自生自滅,頓悟冷暖人情 ,他聲淚俱下說:「無可奈何,醫生話(我對)第一代標靶藥有抗藥性,叫我食第三代,要4萬幾一次,但係我唔夠錢,嗰種心酸……藥係用嚟救命,但係因為冇錢,醫生鼓勵我搵蘋果基金,好感激,仲有少少希望,社會上仲有人會同情,病咗之後領悟唔到一樣嘢,就係患咗癌病唔一定會死,但朋友親戚就一定死晒,佢哋會離棄咗你,唔知死晒去邊?冇人會理你,啲人會怕你問佢借錢,我而家先知道係咁,人性係好恐怖。」一生不如意,晚年無所依。他說:「唔緊要㗎, 每個人都會帶住自己嘅故事上路,每個人嘅一生有高低起跌,每個人嘅命運唔同,我唔會介意。」他還希望生命能夠延續,繼續經歷人生。



現年66歲的夏玉麟是76年麗的電視訓練班畢業生,81年入大台當製作副導,其後轉教中學,並於五台山當自由身演員,曾經跟張國榮、劉德華、周潤發、黎明等對手,200劇集都只是小角色,他說:「76年嘅時候,因為好鍾意做戲,所以加入咗訓練班 ,簽約3年再續1年,但係自己唔紅,所以去咗教書,娛樂圈唔係1加1等於2,影視界係講運氣,但唔知運氣乜嘢時候嚟,當時我死心不息,教書唔使好多時間,散工去拍劇,佢哋仲話我係邊緣人。」



患病後夏玉麟依然堅持拍攝,可惜最近身體已未能負荷,一直以來他都亳不介意只演小角,他說:「冇小角色,只有小演員,摩打裏面都要用螺絲釘,摩打大晒咩?螺絲釘都重要㗎!所有角色都重要,冇小角色嘅,只係有細路仔嘅小演員,呢個係我學習返嚟嘅心態,你係主角,我呢個看更都有戲,所有角色都係好重要。」夏玉麟又謂早前看報道,他對鄭秀文爸爸說的一句話印象非常深刻,他說:「我而家病咗,行得慢,我都有鄭秀文爸爸嘅心態,路係自己行嘅,我行我嘅陽關道,你行你嘅獨木橋。」





「蘋果日報慈善基金」盼各位善長能支持「夏玉麟」,助他抗癌。

「夏玉麟」暖流之友編號:C4668

網上捐款: http://bit.ly/applecharity

想知最新好人好事?即like蘋果基金fb: http://www.fb.com/adfundhk



「蘋果日報慈善基金」聯絡方法:

電話:29908688

傳真:23076307

電郵:charity@adfund.org.hk

WhatsApp:98627828

網址: https://hk-charity.nextmedia.com

Facebook專頁: http://www.fb.com/adfundhk

Youtube頻道: http://www.youtube.com/adfundhk



「蘋果日報慈善基金」捐款方法:

–以PPS或信用卡作網上捐款: https://bit.ly/applecharity

–銀行存款:

滙豐銀行:580-198836-001

恒生銀行:368-006565-001

中國銀行:012-898-00067655

東亞銀行(往來戶口):015-514-68-01678-5

–現金捐款(OK便利店)

–填妥捐款表格透過VISA、MasterCard或AE信用卡捐款

–港九新界10間大家樂分店之捐款箱



如讀者市民捐款至「醫療專戶」,請於入數紙/支票背面寫上S0003專戶編號,然後電郵/傳真/WhatsApp訊息/郵寄予本基金。



如捐款至指定上述暖流之友,請於入數紙/支票背面寫上其暖流之友編號,然後電郵/傳真/WhatsApp訊息/郵寄予本基金。



採訪:羅慧敏

攝影:林賓尼

攝錄:廖達燊



-----------------------------



-----------------------------



(攝影:林賓尼) 夏玉麟晚境淒涼,前年更不幸罹患肺癌4期,癌細胞已擴散。 夏玉麟晚境淒涼,前年更不幸罹患肺癌4期,癌細胞已擴散。
夏玉麟的居處簡陋陳舊,藥物混亂的放滿一角。

夏玉麟的居處簡陋陳舊,藥物混亂的放滿一角。
夏玉麟細看自己的回憶錄。

夏玉麟細看自己的回憶錄。
回憶錄是他自己親手製作。

回憶錄是他自己親手製作。
夏玉麟前年得知患癌,短短兩年間被親友離棄要自生自滅。

夏玉麟前年得知患癌,短短兩年間被親友離棄要自生自滅。
夏玉麟還希望生命能夠延續,繼續經歷人生。

夏玉麟還希望生命能夠延續,繼續經歷人生。
患病後夏玉麟依然堅持拍攝,可惜最近身體已未能負荷。

患病後夏玉麟依然堅持拍攝,可惜最近身體已未能負荷。

鍾意就快D Share啦!