掃呢頁CODE去手機

2019年10月14日 星期一

黃文意:有緣!黃文意生日撞正《金宵大廈》大結局 __,金宵大廈,黃文意,

今年都應該係難忘嘅~「10億咪神」黃文意(Mandy)尋日27歲生日,適逢佢有份參演無綫劇集《金宵大廈》同日大結局,所以對Mandy嚟講可謂別具意義, ...


今年都應該係難忘嘅~


「10億咪神」黃文意(Mandy)尋日27歲生日,適逢佢有份參演無綫劇集《金宵大廈》同日大結局,所以對Mandy嚟講可謂別具意義,佢即喺社交網有感而發留言:「今天是我30-3的生日,亦是金宵大廈的大結局。感謝監製阿Sai、編審Ruby、導演阿Mon以及幕後團隊創造角色小魚。這部作品劇情深邃迂迴,金句對白慧黠,每個單元故事在奇幻的架構中穿插社會的真實,表達出製作團隊觀察城市的能力、同理心的素養,能參與其中是我的確幸。」


講到《金》劇有傳拍續集,Mandy接受東網訪問話以平常心去面對:「若然有機會再演出,我會好高興。今次演出,我已經好感激製作團隊,就算往後安排係點,我都會為佢哋感到雀躍。」問到佢有咩生日願望,Mandy話:「希望朋友可以過得美好安穩。」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!