掃呢頁CODE去手機

2019年10月14日 星期一

張彥博:個唱嘉賓?張彥博靠才華冧掂周慧敏合作 __,周慧敏,張彥博,

咦,咩合作啫到底!!藝人張彥博(Bob)將於明天舉行個人演唱會,開騷在即嘅佢,近日加緊操練及綵排,同時又忙於宣傳無綫劇集《金宵大廈》。Bob日前喺社交 ...


咦,咩合作啫到底!!


藝人張彥博(Bob)將於明天舉行個人演唱會,開騷在即嘅佢,近日加緊操練及綵排,同時又忙於宣傳無綫劇集《金宵大廈》。Bob日前喺社交網上載與「玉女掌門人」周慧敏綵排合照,並指兩人有機會一齊唱歌,暗示邀請到女神擔任表演嘉賓,令人期待!佢接受東網訪問時稱:「今次係我哋第一次合作唱歌,其實因為好耐之前佢喺網上有Like過我嘅作品,所以我就膽粗粗Message邀請佢。」


進入倒數階段,佢表示身心已經Ready好:「我當係Party咁做,搞一個演唱會唔容易,真係盡晒力!今次有好多朋友撐我,作為香港創作人,好想做更多好音樂回饋社會。」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!