掃呢頁CODE去手機

2019年10月18日 星期五

嚴崇天:成功向宋慧喬集郵 嚴崇天超齡做韓星 __,宋慧喬,

嚴崇天珍藏與女神宋慧喬的合照。前有線主播嚴崇天(Douglas)獲邀到韓國參觀當地三大電視台之一的MBC:「雖然以前做主播,但今次係去新聞部嘅錄影廠, ...


嚴崇天珍藏與女神宋慧喬的合照。


前有線主播嚴崇天(Douglas)獲邀到韓國參觀當地三大電視台之一的MBC:「雖然以前做主播,但今次係去新聞部嘅錄影廠,仲可以『坐枱』扮新聞主播影相,係另一種感覺。」他更與電視台的總經理及監製見面,問可有自薦參演韓劇演交流生?他笑言:「演呢啲角色會唔會超齡?過去3年有去韓國進修韓文,我應該係最大年紀,其他同學都係十幾廿歲。」


在大學年代已修讀韓文的Douglas,還記得當年煲韓劇《藍色生死戀》,但現在上韓文堂和同學提到《藍》劇,原來已經有代溝:「佢哋唔識當年嘅元斌,只識依家呢個玄彬,女主角宋慧喬當年已經係女神嚟。」不過他也沒想過在多年後,有機會和女神做專訪,更成功「集郵」:「雖然我個樣影得唔係咁好,但會好好儲存張合照。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!