掃呢頁CODE去手機

2019年10月18日 星期五

老公江華上台搶風頭 __,江華,

江華為麥潔文做嘉賓,上台即搶盡風頭。
麥潔文前晚在旺角開騷,老公江華及女兒陳薔天也有上台助陣。Kitman穿上金黑色閃片短裙及長靴登場,又唱又跳《RockMe》、《勁舞DancingQue ...


麥潔文前晚在旺角開騷,老公江華及女兒陳薔天也有上台助陣。Kitman穿上金黑色閃片短裙及長靴登場,又唱又跳《Rock Me》、《勁舞Dancing Queen》等快歌。勁歌熱舞一輪,天天上台獨唱《兄妹》,再與媽媽合唱《至少還有你》。

相關新聞:【一家四口】囝囝做護士 囡囡想入行



囡囡天天上台獨唱,也非常淡定。 囡囡天天上台獨唱,也非常淡定。
麥潔文走落台,一邊與歌迷握手,一邊唱《眼看手勿動》。

麥潔文走落台,一邊與歌迷握手,一邊唱《眼看手勿動》。

接着老公江華出場,與Kitman合唱《Miracle》,有女歌迷大叫:「你好靚仔!」Kitman即說:「你一出嚟,焦點就去晒你度,我有啲呷醋。」江華立刻𠱁回老婆說:「咪咁啦,我都係你fans。」江華接過歌迷的花,還即轉贈老婆。Kitman到後台換衫時,有歌迷大讚江華靚仔,他笑說:「我都去到呢個年紀,你仲話我靚仔,真係令我好慚愧,唔好講呢啲嘢啦,細路仔都𠱁唔到,去到呢個年紀,唔係講靚仔,係講型。」之後兩夫婦在台上打情罵俏,江華爆老婆不打算再出來唱,Kitman則說:「你唔畀我唱吖嘛,叫我湊仔吖嘛!」最後,Kitman唱出《夜夜痴纏》結束這場演唱會。

採訪:黃曉妍

攝影:沈健程




鍾意就快D Share啦!