掃呢頁CODE去手機

2019年10月18日 星期五

龔慈恩:吳岱融變「御用老公」 龔慈恩:想要新嘗試 __,吳岱融,龔慈恩,

吳岱融變成龔慈恩「御用老公」,佢哋已經喺多套劇入面做夫妻。藝人龔慈恩到電台宣傳劇集《牛下女高音》,劇集講述夢想,宣揚正面訊息,自己都有晚晚追看,問到女 ...


吳岱融變成龔慈恩「御用老公」,佢哋已經喺多套劇入面做夫妻。


藝人龔慈恩到電台宣傳劇集《牛下女高音》, 劇集講述夢想,宣揚正面訊息,自己都有晚晚追看,問到女兒林愷鈴可有睇?她說:「佢就忙啲,中間睇到啲,因為佢依家返緊學,第二年都多功課。」


她又透露角色跟平時螢幕上的她很不同,戲中老公吳岱融平時多演惡、有威嚴的角色:「但今次就變咗暖男、小男人,我就變咗女強人,劇中有一句對白都好搞笑,有個醫生同佢講叫佢老婆退休,佢即刻話『我老婆唔退得休』,現實中都係,有啲男人唔想太太退休𥄫住晒。」


她又透露此劇是早年與TVB完約後,相隔廿多年主演的劇,雖然當中都拍了一、兩套劇,而之後都會繼續拍劇。她又表示吳岱融變了「御用老公」,做了幾次夫妻,還有《飛虎之潛行極戰》、《大醬園》,問到可會想轉「老公」,想揀誰?她說:「其實都係睇角色需要,我唔會話想揀邊個,最緊要嗰個人適合嗰個角色,我想要新嘗試、新角色,依家最開心係遇到好嘅團隊、劇本同對手。」




---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!