掃呢頁CODE去手機

2019年10月30日 星期三

張致恒:借錢救張致恒!鄭希怡:做個負責任嘅大男孩 __,張致恒,鄭希怡,

Steven要聽話喇!鄭希怡(Yumiko)與AmandaS.出席《香港開電視2020節目巡禮》,二人有份主持旅遊節目《神奇旅俠》,Yumiko返到家 ...


Steven要聽話喇!


鄭希怡(Yumiko)與Amanda S.出席《香港開電視2020節目巡禮》,二人有份主持旅遊節目《神奇旅俠》,Yumiko返到家鄕上海進行拍攝,她指每年也會回鄕一、兩次的,早已熟悉家鄕美食,此行除了帶大家一嘗老上海美食,更會試食新餐廳。她此行還帶了女兒梁浸浸返上海探望公公婆婆,父母還開始教她講上海話。


有報道指張致恒陷財困時,Yumiko助他渡過難關,她說:「唔講,大家識咗咁多年,我哋係好好嘅朋友,希望佢愈來愈好,(對佢失望?)希望佢成熟啲,再負責任啲,做個負責任嘅大男孩。」Yumiko又表示未見過張致恒的兒子,只看過相片,覺得很似他,與他少聯絡。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!