掃呢頁CODE去手機

2019年10月30日 星期三

黃又南:徐天佑同台零交流 黃又南:各自做鍾意嘅嘢 __,徐天佑,黃又南,

台上零交流!藝人黃又南出席電影節活動,與Shine拍檔徐天佑同場成焦點,二人上台時零交流,事後有應記者之邀合照,但婉拒齊齊受訪。談到與天佑「分家」,又 ...


台上零交流!


藝人黃又南出席電影節活動,與Shine拍檔徐天佑同場成焦點,二人上台時零交流,事後有應記者之邀合照,但婉拒齊齊受訪。談到與天佑「分家」,又南表示:「其實喺年初大家開過會,決定各自做鍾意做嘅嘢,呢啲之前經理人公司都回應過,咁都唔排除可以日後有適當時機再聚。」有指天佑近日對社會運動的言論,影響到又南的工作,又南卻坦言:「我啱啱先喺馬來西亞拍完野返香港,之前喺香港亦客串咗新戲《一秒拳王》,如果冇工開都會練嘢,想增值自己『備戰』。」


他又透露拍《一》片扮演男主角周國賢父親:「係演佢回憶童年嘅嘢,今次講我係爛賭爸爸,我要摑扮佢童年嘅小朋友,雖然借位拍,但我本身好鍾意小朋友,而人哋父母又喺現場,搞到我唔知點好!」而今晚他又與另一新戲中扮演自己童年的小朋友同場,二人性格相似,且齊齊叫謙仔(黃又南原名黃德謙),故感情不錯,又南笑言二人可考慮上契。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!