掃呢頁CODE去手機

2019年10月30日 星期三

【解決師又做奸仔】反派李天翔係寵妻男:我唔蒲唔酒無人信 __,李天翔,解決師,

大台套《解決師》,主角王浩信俾網民笑佢chok,跑出嘅反而係綠葉,演社團第二把交椅嘅太子李天翔。佢係大台反派專業戶、強姦犯,花弗賤男,幾壞都演過,形象 ...




大台套《解決師》,主角王浩信俾網民笑佢chok,跑出嘅反而係綠葉,演社團第二把交椅嘅太子李天翔。佢係大台反派專業戶、強姦犯,花弗賤男,幾壞都演過,形象被定形,唔怪得佢曾經話:我係好人,只係講出黎冇人信。

唔好以為現實嘅佢,對啲女都係衰衰格格,呢日壹仔見佢完成宣傳活動,就揸車接老婆放工,雖然等咗45分鐘,但佢冇黑面之餘,仲好有風度,開埋門俾老婆上車,之後陪老婆又一城行街,見對方買完護膚品,佢即示意幫手拎嘢,細心人夫好稱職。

其實外奸內暖嘅佢,屬專一型。入行後同過「世界妹」,亦係晶女郎嘅李思蓓拍過四年拖,依家老婆BOBO,都拍咗六年,婚前婚後無緋聞。最近喺《解決師》,同性感楊柳青浸浴調情,開機前雙眼全程望住天花板,循規蹈矩。

對於自己反派形象深晒屋,李天翔話,識新朋友時,確實需要花啲時間俾人家了解。

「奈何咁多年,差不多套套劇都係演反派角色,所以真係深入民心。

就算我識我太太時,佢都應該有呢個睇法,喺電視見到我咁樣,就覺得我真人應該都不相伯仲。

站喺佢角度,我覺得佢有壓力。佢同我一齊初期,相信佢有壓力嘅,佢都要觀察下我,到底我係咪如電視睇到嘅嗰個,鍾意去蒲嘅男人呢?」

佢話最難說服人,就係相信佢唔蒲唔飲嘅宅男。

「我唔鍾出街,又唔飲酒,尤其飲酒呢方面,外界好多人以為我寸,唔俾面人,試過登台食飯,老細叫我飲酒,我話唔識飲,講真一句,佢睇我個樣,再想像埋我以前啲角色,又點會信我係一個唔識飲酒的人。所以惹嚟好多誤會,以為我係唔俾面,真係冇辦法,個樣阿媽生成,我接受,你覺得唔俾面我真係無嘢好講。」

演奸人似奸人,其實都係一種成功。今年五月,43歲李天翔就向做咗廿幾年嘅tvb裸辭。雖然盛傳佢太太係小富婆,外父開過珠寶廠,太太Bobo則擅長炒樓,幾年前千幾萬嘅凱旋門,同二千萬嘅君匯港,都係賺住離場,依家太太就手揸新蒲崗一個工廈。

但出身基層嘅李天翔,一直靠自己密密做,早幾年拍劇之餘做埋兼職,喺泰式按摩店做過接待。加上唱得兩咀,反應快,亦接唔少外快騷。

近年佢操到一身肌肉,原來考咗健身教練牌傍身,最近開始喺朋友健身院收學生。今次跳出tvb不愁出路,因為話咁快就有內地電影搵佢拍,做「奸人」有前途!

-----------------------------

【你爆料,我課金!】

爆相:$500  爆片:$1,000

分清黑白 壹齊揭穿社會黑幕!

и©іжѓ…пјhttps://s.nextmag.hk/e/zg7VUk287Z

-----------------------------

【壹週刊Telegram,與港人同行,每日為你推送抗爭現場實況】

一手報料пјhttps://t.me/nextmaghk

最新消息пјhttps://t.me/NextPlushk

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

沙田、旺角、荃灣、觀塘、銅鑼灣5區為你服務

и©іжѓ…пјhttps://s.nextmag.hk/e/Tssefy687Z

鍾意就快D Share啦!