掃呢頁CODE去手機

2019年10月15日 星期二

黃淑儀:簽約邵氏!黃淑儀做換膝蓋手術休息唔拍劇 __,邵氏,黃淑儀,

黃淑儀曾倒戈相向。藝人黃淑儀為myTVSUPER主持飲食節目《Gi味俱全》即將推出,她於將軍澳電視城舉行記者會,獲於《婚姻合伙人》中演她囝囝的楊明和新 ...


黃淑儀曾倒戈相向。


藝人黃淑儀為myTV SUPER主持飲食節目《Gi味俱全》即將推出,她於將軍澳電視城舉行記者會,獲於《婚姻合伙人》中演她囝囝的楊明和新抱高海寧,以及無綫高層樂易玲等現身撐場,場面熱鬧。黃淑儀更即場一展廚技,食到嘉賓們舔舔脷。


談到早前曾為囝囝徐肇平發聲,指對方加盟無綫「被恰」,她亦一度倒戈相向,為其他電視台效力。黃淑儀坦言:「其他電視台係部頭,而今次我簽咗1年約,係樂易玲打畀我嘅。有人欣賞自己好開心,況且地球係圓嘅。今次同邵氏合作,我帶自己嘅團隊,邵氏好好,搵到好多贊助。」


不過她表示短期內不會拍劇:「事關我拍《吾淑吾食》時,突然整到左腳,捱咗4年情況有惡化嘅迹象,醫生建議我接受『換膝頭哥』手術,月底入院後要休息至少3個月,呢排我會拍定存貨先。」
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!