掃呢頁CODE去手機

2019年10月15日 星期二

陳瀅:陳瀅剪走長髮 捐畀有需要小朋友 __,陳瀅,

好有意義呀!藝人陳瀅事業得意,劇集工作浪接浪,剛完成《愛美麗狂想曲》拍攝工作的她,隨即投入另一新劇《伙記辦大事》的演出,而為配合今次角色造型,靚女要將 ...


好有意義呀!


藝人陳瀅事業得意,劇集工作浪接浪,剛完成《愛美麗狂想曲》拍攝工作的她,隨即投入另一新劇《伙記辦大事》的演出,而為配合今次角色造型,靚女要將一頭長秀髮狠狠剪掉,日前她便抽空到經常光顧的髮型屋「落髮」。為紀念這個重要時刻,陳瀅更帶同攝影師拍片,她操「第一刀」,將束起的十多吋長髮剪掉,然後再交由髮型師收尾,難得她全程面帶笑容,事後將短片上載到社交網分享,就連緋聞男友陳家樂亦「爭住畀like」!


談到今次「為藝術犧牲」,她受訪表示﹕「咁大個女從未試過咁短頭髮,但又冇話唔捨得嘅,反而覺得有新鮮感。剪咗出嚟嗰束長髮,我捐咗畀有需要嘅小朋友。短髮都有好處,我會成日洗頭,唔使再好似以前咁,畀人投訴唔鍾意洗頭喇!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!