掃呢頁CODE去手機

2019年10月13日 星期日

【繼續開工】大肚楊思琦任個唱嘉賓 賈思樂:我會好好照顧佢 __,楊思琦,賈思樂,

大肚思琦下月會為賈思樂演唱會擔任表演嘉賓(資料圖片)
41歲楊思琦今日傳出大肚,她接受《蘋果》電話訪問直認懷孕,並驚爆已於今年年中在外地註冊,因為老公是圈外人,所以想保持低調,但不會退出娛樂圈,下月繼續為 ...


41歲楊思琦今日傳出大肚,她接受《蘋果》電話訪問直認懷孕,並驚爆已於今年年中在外地註冊,因為老公是圈外人,所以想保持低調,但不會退出娛樂圈,下月繼續為賈思樂演唱會擔任嘉賓。

相關新聞:【搵到Mr.Right】41歲楊思琦承認再有喜 年中已與圈外男友註冊



65歲賈思樂將於下月假文化中心舉行2場演唱會,請了楊思琦、毛舜筠、戚美珍等6位女藝人擔任表演嘉賓,對於思琦宣佈大肚,賈思樂接受《蘋果》電話訪問說:「我今日先知,戥佢非常開心,從未試過同大肚婆唱歌。」問到會否對大肚思琦加以照顧?賈思樂說:「因為合唱情歌,唔使點郁,應該ok,我都會好好照顧佢。」



賈思樂透露兩人會合唱張學友的英文歌:「佢話想畀大家一個驚喜,英文歌又係我強項,佢仲會獨唱兩首歌,佢都好興奮好認真,佢以前出過唱片,唱得相當唔錯,但冇乜人知佢係歌手。」而敖嘉年亦戥思琦開心:「收得好密,咁梗係恭喜佢,最重要開心同健健康康,不過我都好耐冇見佢,因為大家都忙。」



-----------------------------



-----------------------------




鍾意就快D Share啦!