掃呢頁CODE去手機

2019年10月16日 星期三

尹蓁晞:失手露暈!尹蓁晞為許嘉浩慈善騷行騷 __,尹蓁晞,許嘉浩,

但係似乎...仲圓潤過之前。藝人尹蓁晞(Yumi)和許嘉浩(Karl)為周五舉行的慈善時裝騷試身,可惜Yumi失手露暈。原來該活動是Karl每年生日會 ...


但係似乎...仲圓潤過之前。


藝人尹蓁晞(Yumi)和許嘉浩(Karl)為周五舉行的慈善時裝騷試身,可惜Yumi失手露暈。原來該活動是Karl每年生日會都舉辦的活動,而Yumi為賀Karl 30歲生辰,主動要求今年幫時裝騷行Catwalk,她謂:「我呢5年都有去Karl生日會,有捐衫拍賣,但就未幫過佢行騷,今年咪試吓囉。」Karl稱今年會有30人行時裝騷,而出席的藝人朋友都會帶一件衫來,聯同時裝騷的服裝一齊即場拍賣,收益全部捐作慈善。


至於Yumi稱現在都有積極做運動,跟教練健身:「想胸肌結實啲,手臂都係。(想再瘦啲?)其實健康就得。」Yumi之前被甲狀腺病困擾,她稱現已康復,所以想做運動令自己健康點,皮膚都會好些,飲食方面教練要她吃雞肉、魚和雞蛋,暫要忍口,但有時都會破戒打邊爐。講到教練,她稱是找女教練,始終做運動總有身體接觸,若男教練會很尷尬。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!