掃呢頁CODE去手機

2019年10月16日 星期三

鄭子邦:玩夠喇!鄭子邦浪子回頭開Cafe幫人 __,鄭子邦,

「的士邦」開Cafe,大批圈中名人去撐老友。社交界名人有「的士邦」之稱的鄭子邦,近日與友人合資經營一間治療心靈與咖啡店crossover的Cafe開業 ...


「的士邦」開Cafe,大批圈中名人去撐老友。


社交界名人有「的士邦」之稱的鄭子邦,近日與友人合資經營一間治療心靈與咖啡店crossover的Cafe開業,一班社交界好友包括皮草太子爺王大業、公關丁子高、候維德、名模歐陽妙芝、洪華和老公黃國榮等,但未見舊愛姚子羚出席。鄭子邦表示開Cafe純為回饋社會,不為賺錢,他說:「Cafe只係點綴,呢度會有唔同導師,有時做解夢,或者透過植物或者咖啡去分享自己情緒,依家出面好多負面情緒影響家庭、父母或者男女感情,希望嚟到呢到可以平靜、開心。(希望大家帶住開心走?)未必可以一下子。(構思來自近日社會事件?)唔係,籌備時都未發生,我係好想利用自己生命影響其他生命,希望幫到人,生命係工具,每個人工具不同,自己有能力有時間想幫人,好過去玩我都玩咗咁多年。」茹素多年的他,近來學習打坐,但他表示自己不會任導師。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!